모바일 메뉴 닫기
 
닫기

Global Engagement Center

  • home
  • Announcement
  • General Announcement

General Announcement

동계방학기간 기숙사(학생생활관) 신청 안내 / Dorm Application for Winter Vacation

  • Views 676
  • Writer 글로벌교류센터
  • 작성일 23.11.22

1. 신청대상: 재학생(학부, 대학원), 교환학생, 복학예정자

    Who can apply: enrolled students (undergraduate & graduate) for 23 fall and/or 24 spring semester, exchange students


2. 개관시설: 8관 (남,여)

    Open building: No.8 (Male & Female)


3. 입사기간 Stay period: 2023.12.20.~2024.02.26.


구분

Category

신청기간

Application period

납부기간

Payment period

납부방법

Payment method

호실발표

Room announcement

1

1st

2023.11.27.

~12.03.

2023.12.06.

~12.08.

우리은행

가상계좌 수납

Woori Bank

Virtual Account will be given

2023.12.15. 17:00

학생생활관 홈페이지 공고예정

on the Dorm Website

2

2nd

2023.12.14.

~12.20.

2023.12.18.

~12.21.

입사 당일 관리실 방문 후

현장 배정

at the Concierge office on the check-in day 


4. 신청방법: 신청기간 내 학생정보시스템을 통해 신청 가능 (이 방법이 어렵거나 문제가 발생할 경우, 12월3일까지 기숙사 사무실에 직접 방문하여 개별 요청)

   Application method: through the online student portal system during the application period (if this is too difficult or there's a problem, please visit the Dorm office no later than Dec. 3 to apply in person)




"파일 명이 길 경우 브라우저 특성상 파일명이 잘릴 수 있습니다."